Als ik iets leuk vind om te trainen is het wel benen. Vele geven de voorkeur aan armen of borst maar een zware of een dodelijke benen training onderscheidenen de die hards en de normale fitnessschool bezoekers.

Calf raises voor grotere en strakkere kuiten

Calf raises voor grotere en strakkere kuiten

Ik heb een van de zwaarste benen training gefilmd om jullie te inspireren en te motiveren. Misschien zijn dit oefeningen die je nog nooit hebt gedaan. Probeer deze oefeningen dan op een licht gewicht zodat je de uitvoering extra goed uitvoeren. Bekijk het filmpje hierboven of klik hier.

De uitvoering van de oefening is belangrijk dan het gewicht wat je kan tillen of drukken.

We bouwen de setjes rustig op. Denk aan de volgende opbouw:

  • Set 1 – 12 herhalingen
  • Set 2 – 10 herhalingen
  • Set 3 – 8 herhalingen
  • Set 4 – 6-8 herhalingen

Alle oefeningen voor deze dodelijke benen training!

  • Squats
  • Pause squats – Rust is op het diepste punt van je squat
  • Landmine lunges + front squats
  • Calf raises
  • Hamstring roll outs
  • Barbel complex
    • Single leg raises
    • Stiff deadlift
    • Sumo deadlift
  • Leg extensions
  • Powerplate voor 30 seconden

Bekijk ook alle andere trainingsschema’s door hier te klikken.

Nog meer tips, informatie, weetjes.. Blijf ons natuurlijk volgen opFacebook,Youtubeinstagram en Twitter!