Ourlifestyle.nl rug en biceps training!

YES! Dit is onze eerste workout video samen 🙂 Een video waarin we jullie meenemen naar een van onze rug en bicep training. Het leek ons namelijk super leuk om onze trainingen met jullie te delen. We zullen in de toekomst meer van dit soort filmpjes maken om jullie op de hoogte te houden van ons sport progressie!

Like, share en laat ons weten wat jullie leuk vonden! 🙂

Workout schema:

  • 3 sets: Pull ups (met of zonder gewicht)
  • 3 sets: 10 halve pull downs met daarop volgend 10 full pull downs. In totaal 20 herhalingen per set.
  • 3 sets: Dumble rows. Ga steeds iets zwaarder! 12, 10, 8 herhalingen. Probeer de oefening te variëren net als wij dat doen. Jenna doet een zagende beweging waarin ik de dumbel iets kantel voor een net iets zwaardere variatie.
  • 3 sets: Deadliften. Probeer zoveel mogelijk herhalingen te maken. Belangrijk! Warm eerst goed op en maak elke set steeds zwaarder. De uitvoering is belangrijker dan het gewicht.
  • 3 sets: Upper back rows. Ga steeds iets zwaarder! 12, 10, 8 herhalingen. Probeer je schouderbladen aan te spannen op het moment dat je naar achteren roeit.
  • 3 sets: Hammer bicep curl/Bicep curl. Na elke set probeer je zoveel mogelijk reverse curls te maken totdat je niet meer kan.

 Let’s go! 

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *