Omdat de vragen maar bleven binnenkomen “Nathan wat train je allemaal in de week”, ” Wat is jou trainingsschema”, “Kan jij jouw volledige training posten”…. Nou hier is hij dan!

MIJN VOLLEDIGE TRAININGSSCHEMA 

Klik op de bovenstaande link voor de video voor mijn uitgebreide en complete workoutschema  🙂

  • Dag 1: Benen
  • Dag 2: Borst/Schouders
  • Dag 3: Rug/ Armen
  • Dag 4: Een spiergroep voor extra aandacht/ buik

+ elke dag na de training 20 min cardio (alleen in me cutting fase) 

Split workout schema

Ik hou persoonlijk van een split workout. Dit houdt in, dat ik eigenlijk nooit een full body workout doe, maar elke training een aparte spiergroep of meerder spiergroepen train. Waarom?

  1. Omdat dit voor mij beter werkt, dan andere schema’s (meer resultaat)
  2. Ik me hierbij prettig voel. Voor jou niet? Boeit me niet 😉
  3. Ik er de tijd voor heb. Ik train en rust zoveel ik wil 🙂

“Maaaaaaar fullbody workouts zijn toch veel beter?! “. Deze opmerking/ vraag krijg ik zo vaak!

Laat ik heel duidelijk zijn: Er bestaat geen perfect trainigsschema of workout routine.

Zonder dat ik te veel in ga op theorie gaat het altijd om de focus en inspanning op je spieren. Doe wat werkt voor jou en beoordeel andere niet. Omdat iets voor jou werkt, hoeft dit niet voor iemand anders ook te werken.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en blijf vooral doorgaaaaaaaan 🙂

Bekijk ook alle andere trainingsschema’s door hier te klikken.

Volg je me nog niet op Snapchat: ourlifestyle.nlFacebook,Youtubeinstagram of Twitter? Dan zou ik maar heel snel IETS gaan volgen 😉